?تسریع روند پاسخگویی با سامانه های ارتباطی بازرسی مخابرات ایران

?مهندس فیضی ،رییس مرکز بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه استفاده مشتریان و مخاطبان از سامانه های ارتباطی مرکز بازرسی،موجب کاهش اساسی رسیدگی به شکایت مربوط به شرکت مخابرات شده ،اظهار داشت:
سامانه بازرسی مخابرات ایران با شماره ۲۰۱۹۵ و وب سایت bazrasi.tci.ir آماده بررسی تمام درخواست ها و راهنمایی آنها به درگاه مورد نظر است.

درباره‌ی ادمین1

همچنین ببینید

بازدید میدانی مدیران ارشد شرکت همراه اول و مخابرات استان از بازار بزرگ تبریز برای رفع قطعی مشکل آنتن‌دهی

در اقدامی عملیاتی و در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی، مهندس کاظمی معاونت فنی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *